• Zaloguj Zarejestruj

    Zbieraj

    Nagrody

    Społeczność

    Jak to działa

    Interested in getting rewards for free?
    $5 for every new user with code: EARNWEB5
    Register in browser or download mobile app to redeem your bonus:
    Register Download
    Earnweb QR

    Hero Wars

    (3.99/5) 356 ocen

    Komentarze, opinie i oceny do gry Hero Wars

    Gra całkiem dobra, jednak szybko bitwy przełączone na tryb auto ;) dużo bohaterów

    20 marca 2023 22:08
    0

    Nie polecam, odrzucili mi zadanie, iż "nie zarejestrowano nowego konta w grze", gdzie założyłam je w ten sam dzień, w którym wysłałam zrzut ekranu do weryfikacji. Za drugą próbą była taka sama reakcja

    21 marca 2023 19:39
    0

    TO JEST KOMENTARZ CHŁOPAKI! MUSISZ SKOMENTOWAĆ TUTAJ Z 40 SYMBOLAMI, ABY UZYSKAĆ WIĘCEJ PUNKTÓW EXP

    22 marca 2023 13:44
    0

    mam pytanko jak zarejestrować tutaj konto bo nie wiem

    22 marca 2023 16:11
    0

    Fajna gierka ale trochę nudna na samym początku gry jest ok ale później już trochę się nudzi

    22 marca 2023 19:07
    0

    Gra jest w miarę nie wiem dlaczego ale wciąga. :neutral_face:

    23 marca 2023 22:06
    0

    Za długo się czeka na sprawdzenie 1 zadania. Czy nikt nie może tego sprawdzać szybciej przecież to chyba nie jest takie trudne lub czasochłonne

    24 marca 2023 15:46
    0

    gra wciąga swoja prostotą i grywalnością :)

    25 marca 2023 08:54
    0

    gra jest slaba i do tego nie uznaje mi zadania, slabe

    25 marca 2023 10:12
    0

    Fajna gra nie jest skomplikowana ma dobrą jakość

    25 marca 2023 10:43
    2

    jest calkiem spoko ale nic zaskakujacego

    25 marca 2023 12:06
    0

    super produkcja jest niesamowita świetnie się gra

    25 marca 2023 23:41
    0

    Jak chcesz ulepszyć postać szypko na lvl 10 trzeba urzyć całego expa na toł postać

    26 marca 2023 14:55
    0

    Mam kilka pytań do tej gry, może ktoś mi pomoże.
    Nie mogę brać udziału w wojnach gildii (mam swoją, 4 członków i 39poziom). Czy muszę mieć większą liczbę członków?
    Na arenie mam przeciwników, którzy zazwyczaj mają o 3 poziomy wiecej ode mnie. Od czego zależy to jakich mam przeciwników? Pozdrawiam

    26 marca 2023 16:41
    0

    bardzo polecam gra bardzo fajna gram w nią ciągle

    26 marca 2023 18:31
    0

    Mam kilka pytań do tej gry, może ktoś mi pomoże.
    Nie mogę brać udziału w wojnach gildii (mam swoją, 4 członków i 39poziom). Czy muszę mieć większą liczbę członków?
    Na arenie mam przeciwników, którzy zazwyczaj mają o 3 poziomy wiecej ode mnie. Od czego zależy to jakich mam przeciwników? Pozdrawiam

    26 marca 2023 19:34
    0

    super gra polecam bardzo fajowa troche nudna ale fJna polecam :)

    27 marca 2023 14:45
    0

    Gra nie jest zbyt atrakcyjna lecz jesteśmy w stanie zarobić troche darmowych gemow za mały wysiłek

    27 marca 2023 16:45
    0

    jako iz nie jestem fanem takich gier to ta mi sie spodobala bardzo :)!

    27 marca 2023 19:40
    0

    Zbieram klejnoty na bobuxy potorzebuje



    28 marca 2023 19:12
    0

    Ta gra jest świetna do expienia, nie trzeba w nic niej robić :neutral_face:

    29 marca 2023 14:50
    0

    gra jest taka sobie, robi się cały czas to samo, lecz zadania są proste i nie zajmują dużo czasu więc polecam :D

    29 marca 2023 19:33
    0

    Gra jest naprawde ok.Gra jest naprawde ok.
    Gra jest naprawde ok.Gra jest naprawde ok.Gra jest naprawde okGra jest naprawde ok..Gra jest naprawde ok.

    31 marca 2023 20:05
    0

    jak zrobic 2 zadanie trzeba kupic gemy za zł chy co?

    1 kwietnia 2023 12:03
    0

    Polecam gre hero wars ale to krótkim czasie się nudzi

    2 kwietnia 2023 14:19
    0

    Aby skomentować musisz być zalogowany!

    Zaloguj się